08.08.2018

CHIUSURA TEMPORANEA ECOCENTRO E COMUNICAZIONE NUMERO VERDE RITIRO INGOMBRANTI

SERRADA TEMPORANEA DE S'ECOCENTRU E COMUNICATZIONI DE UNU NUMERU DE TELEFUNU PO SU RETIRU DE IS REFUDUS INGOMBRANTIS.

Si fait sciri ca sa Dita noba chi at bintu s'apaltu po su retiru de s'alliga , est torrendi a nou s'Ecocentru Comunali. Po custa rexioni su servìtziu at a torrai a aberri non prima de dexi dis a su

mancu. Eus a publicai unu avisu candu eus a sciri cosas in prus. Si cumbidaus a ligi su documentu alliongiau a custa comunicatzioni e chi pertocat su retiru de is refudus ingombrantis.

Su Sìndigu

Dr. Marrocu Marco

******************************************************************

Si informa che, a seguito di subentro di nuova Ditta, si stanno effettuando operazioni di ricognizione e attrezzando con nuovi cassoni l'Ecocentro Comunale.

Per questo motivo, il servizio di apertura sarà garantito nuovamente, presumibilmente tra dieci giorni.

Pubblicheremo comunque ogni avviso in tal senso, non appena avremmo informazioni utili.

Vi invitiamo inoltre a prendere visione dell'allegato alla presente, relativo ai rifiuti ingombranti.

Dr. Marrocu Marco